10 Langkah-langkah untuk Naturally Remedy Sembelit

10 Langkah-langkah untuk Naturally Remedy Sembelit

Kesihatan keseluruhan sistem anda, dari mulut ke bawah anda, adalah penting untuk kesihatan seluruh badan anda.

Saya adalah seorang Pakar Perubatan Naturopathic berlesen. Ia bukan sehingga saya belajar di sekolah perubatan yang saya belajar tentang kepentingan untuk sistem penghadaman. Dan, dalam latihan klinikal saya, saya belajar untuk meminta semua pesakit saya tentang tahi mereka! Saiz, warna, frekuensi, semua cat gambar untuk doktor.

Sebahagian besar dari kita mengambil berat tentang kesihatan kita. Bagi anda, yang bermaksud mengetahui tentang sembelit, kira-kira pergerakan anda membuang air besar, penyebab sembelit, gejala sembelit, dan bagaimana untuk membebaskan diri anda sembelit kronik.

Saya mencadangkan bahawa anda menyembuhkan sembelit anda secara semulajadi supaya anda boleh menikmati pergerakan usus yang normal setiap hari.

Sebilangan besar penduduk Amerika berjalan-jalan dengan rasa tidak selesa setiap hari. Orang yang anda bekerja dengan mengambil over-the-kaunter ubat-ubatan untuk mengawal sembelit, gas dan kembung,

Selain itu, saya telah belajar bahawa pesakit-pesakit berasa lebih baik apabila mereka mempunyai, pergerakan usus yang sihat yang tetap setiap hari.

Kesihatan usus anda adalah salah satu sistem mudah untuk membetulkan. Apa yang anda makan boleh dikawal. Persekitaran luaran anda dan cara yang anda tinggal, boleh mempengaruhi cara anda rasa dan bagaimana sihat anda di bahagian dalam.

Jika anda mempunyai aduan gastrousus seperti pergerakan kering usus, gas, menaiki bot dan ketidakselesaan, perubahan dalam diet dan gaya hidup boleh menjadi perubahan yang paling penting anda akan membuat dalam perjalanan anda untuk berasa sihat.

1. Makan banyak buah-buahan dan sayur-sayuran, sedikit ayam dan ikan

2. Hanya karbohidrat kompleks seperti beras perang keseluruhan dan tiada gula!

3. Minum air harian anda

4. Termasuk serbuk psyllium dalam minuman pagi dan malam anda

5. Walk satu batu lima kali seminggu

6. Adakah beberapa latihan kekuatan tiga kali setiap minggu

7. Elakkan dikenali alergen seperti gandum dan tenusu

8. Ambil makanan tambahan sokongan kolon

9. Stop merokok, minum alkohol secara berlebihan, dan ubat-ubatan

10. Dan, jika anda benar-benar mahu menjadi bintang, pergi untuk siri colonics atau melaksanakan beberapa enema air di rumah

Perubahan mudah sebenarnya boleh membersihkan kolon batu-keras najis, bahan cemar, cacing, mukus dan serpihan lain yang mengumpul semua sahaja tiub usus anda.

Sebagai bonus, anda pasti akan kehilangan berat badan.

Sudah tentu, saya tidak boleh mendiagnosis dan / atau merawat anda. Walau bagaimanapun, sepuluh ini perubahan yang mudah akan pergi jauh untuk meningkatkan kesihatan dan kekerapan anda.

Jadi, menyembuhkan dan mencegah sembelit secara semulajadi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar