Laporan mengenai Laporan Chiropractic Dapatan Kajian

Laporan mengenai Laporan Chiropractic Dapatan Kajian

Bilakah laporan dapatan merosot menjadi sesi jualan? Rupa-rupanya, kira-kira masa yang sama bahawa ahli tulang diajar untuk ketidakpercayaan penghakiman pesakit. Ini mungkin kira-kira satu atau dua hari selepas kemunculan manfaat insurans murah hati kembali pada tahun 1970-an apabila pesakit tiba-tiba menjadi penghalang kepada bayaran sihat daripada syarikat penerbangan insurans.

Sebagai insurans menjadi kurang dan kurang faktor, ia mungkin masa yang baik untuk memikirkan semula laporan pesakit anda.

Berikut adalah beberapa pemerhatian dan langkah-langkah tindakan untuk memudahkan laporan dapatan, pada masa yang sama meningkatkan kesannya. Tidak "menjual" pesakit pada tindakan yang memberi manfaat kepada anda. Tetapi hanya memberi suatu laporan mengenai penemuan anda dan pesakit percaya untuk membuat pilihan yang tepat untuk mereka.

Mengurangkan Jumlah Maklumat

Laporan kiropraktik penemuan saya telah menyaksikan semasa melakukan banyak dalam perundingan pejabat selalunya lemas pesakit dalam terlalu banyak maklumat. Rupa-rupanya, itu jarang apa yang anda katakan, ia adalah semangat anda, kepastian, harapan dan subteks emosi yang pesakit mendapati meyakinkan. Utama adalah untuk menukar data kepada maklumat. Pasti, melaporkan fasa, milimeter, ketinggian cakera dan pelbagai gerakan dalam darjah. Tetapi kamu ini ukuran objektif menjadi sesuatu yang bermakna. Sebagai contoh, "Anda boleh menghidupkan kepala anda ke kiri 95 darjah, tetapi ke kanan hanya 45 darjah. Yang mesti membuat ia sukar untuk melihat ke atas bahu anda apabila anda menukar lorong."

Menjelaskan Cerita Anda

Terdapat empat "cerita" untuk membantu pesakit memahami bagaimana penjagaan kiropraktik boleh dimuatkan ke dalam kehidupan mereka. Kisah Pain, yang memberi tumpuan kepada melegakan gejala-gejala yang paling jelas mereka. Kisah Bone, yang lebih mekanistik, memberi tumpuan kepada postur, keluk, degenerasi, keseimbangan dan simetri. (Tidak ramai pesakit berminat dalam satu ini.) Kisah Saraf, iaitu kira-kira integriti sistem saraf. Dan akhirnya, Cerita Gaya Hidup, iaitu kira-kira bagaimana pautan penjagaan kiropraktik kepada permainan golf mereka, berjoging, tidur atau apa-apa sahaja adalah penting untuk pesakit. Pilih dua daripada mereka, seperti Story Pain dan Story saraf dan menjadikan mereka yang berkaitan dengan pesakit.

Melibatkan Pesakit

Benar, kebanyakan pesakit telah dilatih oleh pengalaman mereka dengan masyarakat perubatan secara senyap-senyap mendengar diagnosis dan prognosis dan taat menuju farmasi. Jadi, kebanyakan pesakit akan memanjakan diri anda kerana anda berdengung di di hadapan kotak pandangan X-ray. Cuba bertanya lebih banyak soalan. Adakah mereka menahan model anatomi anda. Minta mereka untuk memberitahu anda dalam perkataan mereka sendiri apa yang mereka pendengaran. Melakukan apa yang anda boleh untuk membuat laporan anda dialog dan bukannya monolog.

Elakkan Pendidikan Pesakit

Kecenderungan untuk "mendidik" pesakit di laporan dapatan mungkin bagaimana laporan berubah menjadi sesi jualan. Menggunakan francais terhad anda dalam usaha untuk mendapatkan mereka untuk menjauhi gejala merawat dan berjanji berhenti minda allopathic mereka mungkin satu pembaziran masa. Penjelasan bersungguh-sungguh anda boleh bunyi seperti percubaan untuk mengatasi bantahan jualan. Sebaliknya, gunakan peluang ini untuk memberi anda konteks penemuan pemeriksaan dan makna. Meletakkan pilihan mereka (termasuk mendapatkan pandangan kedua atau menyerahkan pembedahan) bersama-sama dengan kebaikan dan keburukan masing-masing. Mengambil yang rata, "I-jangan-penjagaan-yang-Pilihan-anda-make-hanya membiarkan--me-tahu-apa-anda-mahu" neutral sikap. Kemudian, menghormati pilihan mereka.

Tawaran Hope

Hope adalah elemen penting untuk penyembuhan. Jika anda yakin bahawa penjagaan kiropraktik boleh membantu mereka, biarkan mereka tahu. Secara semula jadi, anda akan mahu untuk mengelakkan menjanjikan penawar atau menjamin apa-apa. Ia mungkin kedengaran seperti ini: "Saya rasa anda seorang calon yang sangat baik untuk penjagaan kiropraktik Kami telah membantu ramai orang yang mempunyai masalah seperti anda.". Atau, "Kami telah melihat kes-kes cakera banyak seperti anda menyelesaikan dengan baik." Atau lebih mudah, "Saya fikir anda mempunyai banyak sebab untuk berasa yakin. Saya."

Bekalan Artifak Ketara

Akhir sekali, tidak menghantar pesakit pulang dengan tangan kosong! Hari-hari ini, walaupun jika anda berkeras, anda mungkin tidak mendapat peluang untuk bertemu pasangan atau pasangan mereka. Pastikan anda melengkapkan pesakit dengan dokumen, pemberian dan bantuan visual mereka perlu mencipta penjelasan anda dengan orang yang dikasihi. Kita hidup dalam budaya "pembungkusan". Jika anda akan bertanya kepada pesakit untuk membuat komitmen kewangan yang agak besar untuk memulihkan kesihatan mereka, anda mesti membekalkan sesuatu yang boleh membawa tangibility untuk perkhidmatan yang mereka beli.

Ingat, pesakit menggunakan laporan penemuan untuk memahami masalah mereka dan untuk menilai logik penyelesaian yang dicadangkan anda. Ia adalah detik bersejarah dalam perhubungan. Ia amat penting anda perlu membuat rakaman audio satu anda yang seterusnya. Dan kemudian melakukan bahagian yang sukar: mendengar. Berbuat demikian yang pasti untuk meminta beberapa perubahan yang akan membuat ia lebih kuat dan menarik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar