Merawat Loya dan Muntah Sememangnya Apabila Punca adalah Motion Sickness

Merawat Loya dan Muntah Sememangnya Apabila Punca adalah Motion Sickness

Merawat loya dan muntah secara semula jadi, dengan homeopati adalah mudah apabila anda belajar undang-undang asas mengenai bagaimana ia berfungsi beberapa.

Loya dan muntah adalah penyingkiran semula jadi dalam tubuh anda untuk membuang apa yang ia tidak mahu. Jika ia kekal, ia akan menyebabkan lebih berbahaya. Jadi tidak menyenangkan walaupun loya dan muntah boleh, adalah lebih baik untuk membolehkan badan anda masa dan ruang untuk melakukan apa yang ia telah lakukan, supaya baik keadaanmu.

Loya dan muntah-muntah yang teruk boleh berlaku dari banyak sebab termasuk keracunan makanan, terlalu banyak makanan yang kaya, terlalu banyak alkohol atau mabuk.

Apabila menentukan ubat homeopati yang paling sesuai, punca tidak kira sebanyak gejala peribadi anda.

Mabuk boleh menjadi sangat tidak menyenangkan dan boleh bertahan sepanjang perjalanan. Sesetengah orang mengalami mabuk apabila duduk di tempat duduk belakang kereta, tetapi tidak di tempat duduk depan. Lain-lain adalah baik dalam kereta, tetapi tidak boleh mengendalikan perjalanan bot atau terbang.

Sesetengah orang-orang yang baik sebagai anak-anak, membangun mabuk dewasa. Atau sebaliknya. Saya adalah salah seorang yang pertama. Saya benar-benar kebal terhadap apa-apa usul kekerasan mana-mana kenderaan, kerana kanak-kanak. Sebagai seorang dewasa, sekarang saya tidak dapat menampung mana-mana bot atau kapal terbang perjalanan yang tidak super lancar.

Terdapat beberapa ubat-ubatan homeopati yang hebat yang akan meletakkan satu pengakhiran kepada mabuk dengan cepat. Atau menamatkan loya dan muntah-muntah dari apa-apa sebab lain, selagi gejala bersetuju.

Ubat homeopati Sepia adalah baik loya pusingan semua dan ubat muntah sama ada dari mabuk, kehamilan, gastroenteritis, kemoterapi atau mana-mana perengsa lain.

Tanda-tanda tama kuat Sepia termasuk semakin teruk pada waktu pagi dan dari bau terutama bau (atau hati) makanan. Muntah biasanya mempunyai putih, rupa susu. Penambahbaikan boleh diperolehi dengan menggerakkan kira-kira dan, cukup aneh, dengan makan makanan terutamanya masam atau tajam seperti jeruk atau lemon.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar